About Us

Wij bieden thuis aan iedereen die aan zijn gezondheid wil werken.

Op de box hangt een informele en open sfeer, waar we samen hard werken aan ieders individuele doelen. We trainen in groepsverband en ieder traint op zijn eigen niveau. Onze box heeft verschillende soorten materiaal en faciliteiten om je trainingen afwisselend en uitdagend te maken.

“Super fijne box, heel toegankelijk. Ik voel me er erg welkom vanaf het begin. Je kan op je eigen niveau trainen en de coaches begeleiden je heel goed waardoor je uitgedaagd blijft.”

— Marieke

The Coaches

Onze coaches staan klaar om je te helpen. Zij begrijpen wat je doormaakt en kunnen je de juiste tools geven om verder te komen. Je kunt altijd bij ons terecht voor vragen of advies*.

*De coaches zijn tijdens de les bereikbaar. Mocht je ergens mee zitten? Maak dan gerust een afspraak.

• Joury

Owner & Coach

• Robbert

Co-Owner & Coach

• Daphne

• Vincent

• Maarten

• Arjos

Onze locatie

De box van CrossFit Ridderkerk is gelegen in het natuur- en recreatiepark De Gorzen, aan de Gorzenweg 5 te Ridderkerk. We zijn binnen 10 minuten bereikbaar vanuit Rotterdam, Barendrecht en Hendrik Ido Ambacht.

Ons terrein is ongeveer 1.000m² groot, heeft een groot open terrein omheind door een hek en betreft twee grote gebouwen. Het ene gebouw betreft de box, waar we trainen en het andere gebouw betreft de “Cooldown” kantine, kleedkamers, douche en toiletten.

Ben jij klaar om te werken aan een fit leven?